2010. szeptember 10., péntek

Tej

1 éves kortól már kaphatott volna bolti tejet, de mivel még aktivan szopizott plusz kapta a junior tejitalt igy úgy gondoltam egyenlőre nem adok neki. Persze olyan ételt amiben volt tej kapott már. Itt kinn meg nem mertem neki adni mert sok tejre rá van irva, hogy 2 éves kor alatt nem adható. Igy mikor nem volt szüksége szopira maradt a junior tejital, egészen mostanáig, mikor is a védőnő közölte, hogy hülyeség amit ráirnak nyugodtan kaphat.
Első nap belekortyolt majd oda adta a poharát és fintorgott hiába mondtam, hogy mennyire finom is :)
Második nap szivószállal próbálkoztam (nálunk mindig beválik új izeknél) most sem volt másképp. Majd egy deci tejet megivott!
Igy harmadik nap reggel azt attam neki. Az egészet meg is itta, sőt még a végén mondta, hogy nyami, nyami :)
Ma délután odament a hüttőhöz és kérte. Úgy gondolom a tej most nagy kedvenc lesz nálunk :D

0 megjegyzés:

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése