2010. szeptember 8., szerda

Pár dolog

Pár napja nem a legjobb az idő :( nincs hideg igazán inkább esik. Igy ha egy picit kisüt a nap vagy nem esik gyors öltözés és már megyünk le.
Minden nap ügyesebben fejezi ki magát. Ha valamit akar már mindenre mondja, de sokszor vissza kell kérdeznem mert akármennyire is fülelek nem értem.
Tegnap volt nálunk védőnő. Aliz már egy picit nyafi volt, de csak addig még meg nem látta. Nem bújt hozzám egyből odafutott hozzá mikor leült és nézegette, hogy mik vannak nála odavitte neki a kis Vau-t. Majd elmondta, hogy ő szerinte mi is van a papirra irva :)
Nagyon örültem, hogy igy reagált egy idegen emberre és nem bújt egyből. Főleg most, hogy ha minden jól alakul akkor heti 1 majd heti 2 napot bölcsibe lesz. Én meg tanulok :)
Már sokat irtam a kakiról, de most még lesz egy pár mondat :)
Tegnap sokszor akkor is szólt ha éppen pisilt. Mindig megfogtam olyankor a pelusát és tényleg friss pisi volt benne (meleg volt a pelus! Annak irom akinek nincs épp babája :) ) Este lementünk még egy picit, de már nem volt nálam semmi és Aliz egyszer csak mondogatja, hogy kaki! Mondtam neki ha hazaértünk kicseréljük a pelust mert nincs nálam. Ezután nem is emlegette, de ahogy beértünk a lakásba újra kaki, kaki! És tényleg volt! Nagyon büszke vagyok rá, hogy igy szól!!!!
Köszönésre eddig a bye-bye, néha pá-pá használta, de már mondja, hogy szia!
Jöjjön pár kép az elmúlt napokról:


Mamától, Papától kapott hátizsákkal. Nagyon szereti főleg Spongyabobot és Patrikot elrejteni benne!










0 megjegyzés:

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése