2010. szeptember 19., vasárnap

Mindenféle módositva

Tegnap este irtam ezt a bejegyzést, de pár gondolattal kibővitem még!

Ahogy telnek a hűvösebb napok egyre inkább úgy érzem el kell fogadni itt az ősz!!! :(  (a többiek blogbejegyzései alapján otthon is ez a helyzet)
Mig eddig 4-5 órát is kinn voltunk egyszerre most 2 óra alatt meg akarok fagyni :) szerencsére Aliz nem (igaz őt sokkal jobban felöltöztetem)  Még azért reménykedem egy kis szeptemberi nyárban.....legalább pár napig!!!
Eddig a pelenkázással voltak gondjaink most viszont az öltözéssel. Van hogy 20 perc mire mindent felveszünk mindig elszalad és közben rázza a fejét, na de persze menne már le! Mi lesz még télen???

Olyan furi nemrég még csak mászott majd felállt, elindult és jöttek a szavak.... szeretem mikor beszél!!!!!  Teljesen fel van háborodva ha esetleg nem értem amit mond vagy épp nem figyelek oda, akkor egyre hangosabban mondja :)
Kezd két szót összerakni! Eddig nem igazán fordult elő :)

Hát igazán új dolog nem történt a hétvégén voltunk lenn, de nem mentünk túl messzire, a játszóteret azért meglátogattuk. Levittem neki a mocit is, de rázza rá még mindig a fejét inkább sétál vagy a kocsiját tologatja, igazi kiscsaj :) lehet ha látná más gyerekeket ahogy mociznak jobban érdekelné, de itt kinn nem igazán van (pontosabban egyszer láttam)
 Videó ismét szavakkal :)






Pár kép:


1 megjegyzés:

BeneKaland írta...

Bene is sokat beszél, és ő is alkot mondatokat, két szót egymás mellé téve. Ha hazajöttök télen majd látja Benét motorozni, mert szerintem őt a hó sem tartja majd vissza...:)
Jók a képek!

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése