2010. szeptember 1., szerda

Csizzz :)

Végre már két napja napos meleg az idő! Ezt ki is használva ma hosszú sétán voltunk. Pontosabban kora délutántól estig. Aliz nagyon élvezte (mikor épp nem aludt ) játszótereztünk is na meg rájött milyen jó dolog ha azt mondja "csizzz" (bocsi nincs hosszú i betüm)  lefényképezzük, és utána megnézheti magát! ( ugye arról már irtam milyen kis önimádó csajszi :D ) Igy mindenki fotózkodott Alizal :)
Ma nagyon ügyi volt ugyanis nem gondolva,hogy ilyen sokáig elleszünk csak egy plusz pelust vittem magunkal. És  ami jellemző Alizra ha sok pisi van a pelusba akkor addig nem kakil még nincs új rakva a kis popsijára :) Hát ez most is igy lett és mivel még messze voltunk levettem róla. Gondoltam inkább pisi a naciba mint piros popsi! Hát kb 1 órát volt nélküle és semmi, száraz gatyóval értünk haza. Aminek azért is örültem nagyon mert amikor kicsomizom és szabadon van a kis popsija mindig hamar pisil és most ügyesen visszatartotta.
Viszont ÉN mikor hazaértünk elfelejtettem,hogy nincs pelus és nem kérdeztem egyből a bilit igy otthon már kiengette. Nagyon mérges voltam magamra :S a figyelmetlenségem miatt.
De ezután jobban figyelek!!!!!!
Rakok fel pár képet a mai napról:













0 megjegyzés:

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése