2010. szeptember 8., szerda

Bölcsi

Az elöző bejegyzésnél emlitettem a bölcsit hát voltunk ma lenn. Még egy picit várnunk kell még lesz a hétfői napra hely,de megmutatták és elmondtak részletesen mindent. Kb 1 órát voltunk bent Aliznak nagyon tetszett!!!! Mint a Dadusok mint a gyerekek, de talán legjobban a sok-sok új játék! Eljövetelnél majdnem sirt, de azért integetett mindenkinek :)
Én nagyon sajnálom, hogy csak egy napra tudjuk bölcsibe adni Alizt és nem minden napra.
Ezért a mondatért sok anyuka most bizti rossz szemmel néz rám, de én nem azért gondolom igy mert nem birom már itthon a gyerekkel csupán annyi az oka, hogy nagyon társasági gyerek (még ha nem is játszik másik gyerekkel, de szereti ha vannak körülötte) a másik ok meg az angol nyelv. Persze később is nagyon hamar megtanulná, de jobb minél hamarabb!
De sajnos itt kinn nem a legolcsóbb a bölcsi. Még keresgélünk hátha ennél elfogadhatóbb áron van a közelünkbe, de eddig nem sok sikerrel. Megoldás minél hamarabb kell mert dolgozni is fogok egyszer :(

2 megjegyzés:

BeneKaland írta...

Én nem nézek furcsán, ez sztem természetes! Ahogy megy az idő egyre jobban azt gondolom, hogy Benének is kell a bölcsi, még szerencse, hogy neki hamar itt is lesz! :)))
Mire eljön az ideje megtaláljátok a módját!

Névtelen írta...

Én sem nézek rossz szemmel :). Sőt, ha lehetett volna a mi fiunkat is többször vittem volna bölcsibe, csoportos foglalkozásra. Akkor talán nem szenvedne szegény immáron 3. hónapja a beszoktatással.
Üdv.: friday

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése