2010. szeptember 30., csütörtök

Mai napra még 1 bejegyzés :)

Mint a legtöbb gyereknek Aliznak is vannak kedvenc meséi :)
Amelyik talán leginkább a szive csücske: Dóra a felfedező!
A szereplők nevét tudja, sokszor már mondja egy két szóval kifejezve, hogy mi is fog történni (ha olyan részt néz amit már látott)
Az egyik epizódban aminek cime: Dóra és a nagyijának a különleges csokoládéfája!
Van egy rövidke dal amit egy jó párszor elénekelnek. Meg is szerette Aliz! Ha tál kerül a kezébe vagy csak valami amiben lehet keverni már énekli :) Igy:  Kevejd kevejd finom lesz!!!!!  (mesében: keverd, kavard finom lesz) Nagyon édes!!!!! Persze azért hosszabb a kis dal, de ő ennyit énekel belőle :D

MÁS:
Bilis dolgokról nem nagyon irtam mostanában aminek egy oka van, hogy nem akar. Hetente egyszer kétszer megkérdem, de nem a válasz. Nem is erőltetem. Viszont ha valami van a pelusban akkor vagy azt mondja : "pisijté" vagy "pisijté kakitá"  attól függően mit is rejt a pelus. Még előre nem szól mindig csak ha már elvégezte a dolgát. De nem baj van még időnk meg pelusunk is :D

Egy két képet is rakok fel:




3 megjegyzés:

AndiLeila írta...

Nagyon édes a képeken!!
Bilizést sztem nem is szabad erőltetni!!
Majd szól ha úgy érzi:)

Anett írta...

Sosem erőltettem. Lehet úgy irtam, hogy ez jött le? :)

AndiLeila írta...

Nem úgy jött le:)
Erre írtam neked:"Hetente egyszer kétszer megkérdem, de nem a válasz. Nem is erőltetem"
Ezt:
Bilizést sztem nem is szabad erőltetni!!
Puszi

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése