2010. november 26., péntek

Bölcsi + Mindenféle

Hétfő 2,5 órát volt csütörtökön fél napot. Hát a hétfő nem alakult a legjobbann elég szomorkás volt nehezen nyugodott meg. Csütörtök már sokkal jobbra sikeredett. Hát mikor bevittem sirt (mint mindig)de azért megnyugodott játszott is elég sokat nem csak búslakodott :) viszont enni még mindig nem akar vagyis nem fogadja el! Mindig készülök valami kis ennivalóval mikor megyek érte mert nagyon éhes már öltözésnél! De reméljük ez is megváltozik majd! Most úgy érzem elértünk egy kis javulást !!!! A jövő hét meg rem jobb lesz :)
Este pancsinál énekelgette a dalocskákat amiket a bölcsibe aznap tanulgattak! Ez is csak megnyugtatott hogy valóban jobb napja volt! Erről rakok is fel egy videót!
Van két rövid youTube-os videó is közte sajna telefonnal vettem fel mert nem tudtam letölteni. :)





Ma délben elkezdett esni a HÓ!!!!!!! Estig csak esett és esett...... meg is maradt. Hát nem gondoltam hogy itt Walesben előbb fog leesni az első hó mint otthon :D
Voltunk is hógolyózni. Nagyon tetszett Aliznak. Megigértem neki reggel felkelés után ismét lemegyünk!




Megkaptam a képeket Zoltántól  ime pár kép:




3 megjegyzés:

írta...

szuper a videó!!!:)))

Névtelen írta...

Nagyon édesen dalol!:)

zoltanne írta...

Nagyon ügyes vagy Alíz! Csak ámulunk és bámulunk!!! :)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése