2010. november 8., hétfő

Első nap

Ismét egy bölcsis bejegyzés :)
Reggel bevittem 8 órára. Hát nem volt a legjobb kedve mert tudta délutánig marad (mást nem tudtam neki mondani csak ezt: mire pancsizni kell elmegyünk érted. Ugyanis időt hiába mondok neki nem érti ezt viszont igen), na meg elég fáradtan kelt.
De ennek ellenére bement egyből játszani utána egy picit nyafizott, hogy menjek be, de hamar elfelejtette igy eljöttem.
4-re mentünk Apával. Hát szegényem a dada ölébe ült és nagyon oda volt akkor éppen :(  mikor észre vett el is sirta magát. De még igy pityeregve is mikor kijöttünk mondta a gyerekeknek : bye-bye. Eljövetel után nagyon hamar jókedvre derült :)
Mondták, hogy igazán nem volt vele gond szerencsére. Voltak búsabb percei mikor egy picit elsirta magát, de utána mindig ment játszani. Alvás előtt elvoltak sétálni. Reggelit nem evett (reggelizett otthon) viszont ebédet sem sokat. viszont aludt másfél órát.
Összességében szerintem nagyon jól sikerült ez a nap hisz össze-vissza  kb 4 óra beszoktató volt (ami valljuk be nem sok)  Igy ma volt az első ebéd és ottalvás is.
Nem várhatom el tőle hogy első nap végig jókedve legyen viszont nagyon büszke vagyok rá mert nem hivtak fel, hogy menjek érte mert nem birnak vele :)
Reméljük a következő hétfőn mégjobban fogja magát érezni!!!

Hazaérkezésünk után csak beszélt-beszélt jó hangosan és sokszor elmondva egy szót. Szerintem nagy baja volt ma az is hogy mondta a magáét és nem értették :S
Szeretek vele mindent megbeszélni (persze úgy hogy ő is értse) de ezt a mai napot holnapig nem akartam emlegetni neki, de ő elkezdte mondani mi is volt.
Sétáltunk, homokoztam,  sirtam, ebédeltem....  a megszokott kérdésre hogy milyen is volt ma: egy kis elszomorodás volt a válasz :(  De mondtam neki legközelebb sokkal jobb lesz.

Tanult ma újat is :)
Ment a mese amiben egyszer csak elhangzott, hogy ONE Aliz : two, three, four, five  nem teljesen tisztán de nem is ez a lényege!
A másik: rajzolgat egyszer csak mondja PEN  nem értettem hisz nem gondoltam, hogy angolul beszél hozzám. Erre odanyomta kezembe a tollat :) mire leesett mit is mondott.
Azt hiszem nagy bajban leszek ha elkezd nekem angolul is beszélni :)


És a végére egy pancsis kép:

2 megjegyzés:

zoltanne írta...

Nagyon ügyi vagy Alíz! Anett, húzzál bele, mert a lányod lepipál! :-)

Anett írta...

Hát igen ez igy lesz :)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése