2010. november 7., vasárnap

Névnap

Ami egy hét múlva lesz, de mivel hozzánk nincsen túl közel bolt igy tegnapi vásárlásnál  megvettük Aliznak az ajándékot. És mint a legtöbb anya én sem birtam jövő hét végéig várni, hogy megkapja. De legyen mentségemre, hogy nem is tudtuk volna elrakni úgy, hogy ne találja meg, na meg ő is ott volt velünk :)
Előszőr csak nézegette a dobozt hogy mi is lehet benne, de aztán hamar mondta hogy "kibontsuk"
Előszőr a kis konyhai pultnak örült jobban. Elmosogatott majd hozta a kis edényt, kanalat és kért bele almát :) majd újra elmosogatott :) a hűtőből is kaptam ezt azt :)
Majd felfedezte, hogy kapott egy vonat és buszos épitőkockát igy jöhetett az épités:) (van hozzá matrica számokkal meg betükkel, de azt csak akkor tudjuk ráragasztani ha alszik)

Még bontatlan ajándékok:


Egy kis mosogatás:



Épitőkocka:


Még puszit is adott neki:)


MÁS:
Pár napja irtam a számolásról most már 11-ig megy neki :)

Egy mondat amin jót nevettem, de nagyon ügyi volt, hogy szólt :
- Anya! Megindult a kaki!!!! :)
És tényleg kellett kakilnia!

2 megjegyzés:

BeneKaland írta...

Tök szupi ajándékokat kaptál Aliz!! El is hiszem, hogy nagy volt az öröm! A puszis kép a legédesebb... :)

AndiLeila írta...

Szuper ajándékokat kapott Aliz!!
Sejtem mennyire nagy volt az öröm a játékok láttán!Én is elfogadnék egy ilyen konyhát:).
Puszi

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése