2012. március 12., hétfő

Délutáni kreatív :)

Egyik foglalkoztató könyvében találtunk egy játékot. Formákat kellett keményebb papírból kivágni (ennek hiányában mi karton dobozból készítettük) majd lukat vágni rá és egy madzagra felfűzni őket...
Megosztottuk a munkát. Én körbe rajzoltam a formákat, kivágtam, Alíz színezte, vágta a madzagot, végül felfűztük. Egy fejdíszt készítettünk mert ez volt a kérése :)

Szerintem egyszerű mégis aranyos délutáni program, főleg ha van otthon pár színes vastagabb papír. Ajánlani tudom mindenkinek!!!

Grimaszokkal tarkított képek :) :)




2 megjegyzés:

Timi/P-E anyuja írta...

Biztosan jó móka lehetett, szuperek az ilyen közös kreatívkodások.
Szép lett a fejdísz, és nagyon mókás Alíz ezekkel a huncut arcokkal :)

Évi írta...

Köszönöm én is a fejdíszt, kitettem a faliújságunkra :)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése