2012. március 11., vasárnap

Alvás

Eddig túl sokszor nem írtam róla....
Délutáni és esti alvásánál is előfordul, hogy "ébren" van, de ez csak a látszat :D ugyanis álmában felül, beszél, esetleg megfogja valamelyik plüss állatát, átfekszik a másik végében az ágynak, vagy leköltözik a földre....
Valamelyik délután hallom, hogy beszél...  Benéztem a szobába ült az ágyon, megfogta Plútót, mosolygott rá, majd lerakta a földre. Ezután a pici jószívű kutyusát simizte meg, valamit mondott neki is majd békésen visszafeküdt és aludt tovább!!
Eddig egyszer fordult elő az, hogy éjjel mint a villám elkezdett a szobába az ajtó fele futni...felpattantam, kérdeztem pisilni kell??? Azt mondta nem.
Akkor mi a probléma? Válasz: semmi!
Visszafektettem és aludt tovább.
Felkelés után van, hogy még félig alszik ilyenkor szokott az éppen akkor álmodott álmáról beszélni :)
Nem semmi ez a csajszi :D

Vajon itt miről álmodhat???

1 megjegyzés:

Évi írta...

Aranyos :)! Én holdkóros voltam sokáig, mindig egy élmény volt az éjszaka, h vajon a kedvenc párnám épp hol van a lakásba :) ha tudnád mikor hol találtuk meg?? vicces :)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése