2012. március 5., hétfő

Betegség :(

Sajnos a légúti betegségekre elég hajlamos Alíz, így a tavasz eleje nekünk nem a legjobb időszak :S

Hirtelen fellépő éjszakai 39 fok feletti lázzal kezdődött. (Előtte folyt az orra egy picit, de más nem volt)
Pénteken még elmentem dolgozni (délután rendelt az orvos) gondoltam nem lesz gond. De sajnos hamar telefonált Anyu, hogy a lázcsillapító ellenére alig 3 óra elmúltával ismét 39,5 a láza :(  Haza is jöttem...
Délután a doktornő sima megfázási teendőket mondta, de azért hozzá tette hétfőre meglátjuk, hogy alakul.
Szombat reggelig váltott hatóanyagú lázcsillapítóval csillapítottuk a lázát 3 óránként. Amitől "jobban" lett, elég volt neki 6 óránként gyógyszer. Egészen vasárnap estig. Akkor mintha a betegsége visszavágott volna a sok gyógyszer miatt....makacs magas láz, teljes kimerülés.....Ma már csak feküdt. Elég kis bágyadt volt :(
Voltunk doktornéninél, kaptunk augmentin duot. Ráment a bal fülére, tüdejére is egy picit.
Most várjuk az antibiotikum "csoda hatását". Kérdezte este mikor lesz már jobb?? :(

Általánosságba nem szeretnék írni (bár szerintem lehetne) hogy példát vehetnénk betegség idején a gyerekektől.
Alíznak 5 napja sokszor 39 feletti a láza. Egészen a mai napig tartotta magát. Nem volt türelmetlen, nem sírt mindenen...kérdeztem, hol fáj, hogy érzi magát....ma estig mindig azt mondta jól vagyok. Ügyesen beszedte a halom gyógyszert....vége fele már volt egy pici ellenkezés, de megbeszéltük és simán bevette.
Igazi HŐS az én kis hercegnőm!!!! DE most viszont látom már belefáradt, kimerült....hat órakor az ágyba zuhant és aludt. Nyolc fele megébredt lázasan, :S mesét nézett és pihent.
Én is fáradok mert nem nem alszom sokat éjszakánként (Akinek van gyermeke tudja milyen ez)
Minden este arra gondolok, holnap már jobb lesz!!! Reméljük a holnap tényleg meghozza már ezt!!!!

4 megjegyzés:

írta...

jobbulást a leányzónak!

AndiLeila írta...

Jobbulást Aliznak!!Remélem minél hamarabb meggyógyul,gyógypuszikat küldjük!!

Timi/P-E anyuja írta...

Gyors gyógyulást Alíznak!!!
Szegénykét gondolom már nagyon legyengíti a betegség, de nagyon ügyes, ha ilyen szépen tűri.
Sok felnőtt már nyafogna, de ők nem.

Remélem már csak 1 max 2 nap és rendbe jön, hat az antibiotikum és újra egészséges lesz.

Anett írta...

Köszi mindenkinek!!!!

Igen én is remélem, hogy már tényleg jobb lesz!!! :S

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése