2011. február 4., péntek

Fotózás

Február 10-én csoportos fotózás lesz a bölcsibe a helyi újságtól. Kiváncsi leszek Alíz mit fog hozzá szólni :)
Én már nagyon várom, hogy láthassam az újságot :D
Van már kedvenc gondozónője. Egy ideje észre vettem mikor vittem vagy mentem érte, hogy a közelébe van mindig Alíz, de most már mondta is, hogy -Szeretem Emmát!
Múlthéten egyik reggel elég nyafi volt mikor beértünk nem akart maradni szólt neki Emma aki a szőnyegen ült hogy gyere ide. Alíz hüppögve odament és hozzábújt. Mikor kitöltöttem a papírt és mentem pusziért már teljesen megnyugodott. De én is mert tudom, hogy most már ha valami gondja lesz a bölcsibe van aki könnyen meg tudja majd nyugtatni.
Barátnője is van :D mindig együtt játszanak. Tegnap ajándékot is kapott tőle a szülinapjára (bár még odébb van)

MÁS
Legközelebbi hazamenetelnél szeretném Alíznak a bárányhimlő elleni oltást beadatni.
Nagyon sok jót hallottam róla, pl. el kaphatja ugyan úgy csak sokkal gyengébb lefolyású lesz.
Esetleg valaki beoltatta már a babáját? Mik a tapasztalatok?

0 megjegyzés:

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése