2011. február 18., péntek

Videók

A szülinapi lufik igazán bírják a kiképzést. Biztos hogy nem kínában készültek, mert azok már felfújásnál elpukkanak!!!
Azt hiszem jó darabig kerülgethetem még a lakásban a 12 db lufit :D



És egy másik videó amin trombitát fúj!!!!! Egyszerűnek tűnik de nem ment neki egyből. Meg kellett tanulnia hogy csukott szájjal egy helyre fújja a levegőt ne pedig nyitott szájjal minden fele :)



És még a mai  "aranyköpéseinek" egy része:
Nem figyeltem mit is csinál a földön, csak odafordultam és szóltam hogy Alíz... de be sem fejezhettem a mondatot jól rámszólt:
-KAKILOK!!!!! (és tényleg kakilt!)
Tehát azt akarta közölni velem hogy hadjam már békén még befejezi a dolgát :D
Másik:
Fürdésnél bejött Szilvi én meg kimentem (nem mosdattam még le) eljátszadoztak egy jó ideig majd szólt Szilvinek hogy ki akar szállni. Mikor tartotta neki a türcsit így szól: -Nem pancsiztam még le!!!!!
Odafigyel mindenre :D :D Bezzeg ha én mondom neki akkor sosem akar :D

1 megjegyzés:

Adrienn írta...

Nagyon aranyosak ezek a videók is! Örök emlék! A lufi, tényleg túlélő! Jegyezd meg, hol vetted:))

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése