2011. február 21., hétfő

Sablon

Ma úgy döntöttem megpróbálom a sablon váltást. Sokat keresgéltem a neten mire találtam olyat ami tetszik!
Hát számomra még nem volt olyan egyszerű mint a háttércsere, de azért sikerült kb 3 óra alatt. Nem tökéletes, de ezután már talán könnyebb lesz.
Ha esetleg valami hibát találtok  pl nem tudtok hozzászólni vagy nem jeleníti meg rendesen a blogot akkor légyszi írjátok meg!!!!!
Szeretem mindig változtatni a blog stílusát ezzel a módszerrel sokkal több a lehetőség !
Remélem az olvasóimnak is tetszett és tetszeni fog ezután is a blog tartalma és külseje :D

5 megjegyzés:

Timi/P-E anyuja írta...

Szerintem nagyon jó lett!
Talán annyi hogy picit nehezen olvasható a bejegyzés, mert a háttér sötét és a betű színe is, de lehet nekem rossz a szemem :)

Névtelen írta...

Jó lett, de szerintem is túl sötét! Olyan borongós, nem valami vidám.

Anett írta...

Köszönöm az észrevételeket :)
Megváltoztattam a sablont így már talán jobban olvasható és nem annyira sötét :)

Nem akartam most mesés hátteret ezért került fel ismét ilyen :)

Timi/P-E anyuja írta...

Ez szerintem nagyon jó!!!

Tetszenek a színek, a betűtípus, nagyon kellemes az összhatás.

írta...

lusta vagyok az enyémet átalakítani, kérnék pár tippet!:) amúgy ez most teljesen oké;)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése