2011. augusztus 8., hétfő

Hétvége

Csütörtökön délután elmentünk Bercizni!!!!! Alíz kedvenc elfoglaltsága, ugyanis Berci egy aranyos kutyuska.
Sokat játszott vele a lakásba majd elvittük le sétálni. Alíz fogta a pórázt és sokszor olyan gyorsan futottak alig értük utol őket :)
Indulunk Bercizni:

Séta:


Egy videó. Berci pisilne, Alíz menne.....majd úgy megindul a kutyus alig éri utol Alíz. A videón már nem látszik, de nem esett el, viszont nagyon tetszett neki a futás :)
A videó elején Feri nekem beszél :) Sikerült lefotóznia Alízt séta közbe ami nekem nem ment.


Péntek reggel elindultunk Algyőre rokonokhoz. Nagyon jól éreztük magunkat, csak hosszú és meleg volt az út :(
Képek nem igazán készültek mert elfelejtettem fotózni. A gyerekekről egy- kettő azért lett
Alíz jól elvolt Vesztikével, főleg a homokozás-csúszda ment együtt.

Nagyon fini ennivalókat sütöttek főztek nekem. Ha valóban meg kellett volna ennem mindet híztam volna legalább 5 kilót :D
Ezen a videón Vesztike egy porcukros-uborkát csinál nekem :P Mind két gyerkőcnek nagyon tetszett!! Nagyon édesek voltak!

2 megjegyzés:

írta...

hát az a kutya majdnem elröpítette Alízt:)))

Adrienn írta...

Nagyon cuki a kutyás videó!:))))
Annyira édesek!
A homokozós is aranyos, és milyen "fantáziadús" ételek készültek!:))

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése