2011. augusztus 13., szombat

Bölcsi + Minden

Letelt a szabadságom, ez azt is jelenti hogy a bölcsi beszoktatás is véget ért.
Az első hét nehézségei miatt (harapás) egy picit nehezebb volt a héten. Volt hogy elsírta magát ha közel mentek hozzá de azon is el tudta sírni magát ha szóltak a gondozónők hogy akkor gyere bemegyek veled pisilni.
Minden nap megbeszéltük a napi dolgokat, de csütörtökön hosszabban....úgy hogy ő is értse.....és hogy nekem sajnos akkor is dolgoznom kell nem tudom elhozni ha ő sír a bölcsibe, ezért próbálja meg inkább jól érezni magát....
Pénteken mikor mentem érte nagyon megdicsérték :) nem csak egyedül játszott, nem sírta el magát mindenen, közel is mehettek hozzá stb...
Most itt a hétvége, de azért remélem jövőhét is így fog telni mint a péntek.
Lelki dolgokról a véleményem hogy nagy részét jól lehet kezelni sok-sok beszélgetéssel-odafigyeléssel!!!!
Erre törekszem én is mert nem szeretném ha benne maradna és csak mélyülne!!!

16-án 30 hónapos lesz Alíz. Nagyon mennek a napok-hónapok!!!!

Pelus: Nappal nem kell, bölcsibe sem. Két hét alatt kétszer folyt be neki, kakilt már akkor is ott mikor én nem voltam :)
Éjjelre kap még, de sokszor üres reggel. Ez inkább amolyan biztonsági mert van hogy egy negyed pisi reggelre benne van. Felkelés után sosem pisil egyből. Legalább még egy 30 percet fekszik. (Jól bírja)
Most otthon sokszor használ bilit mert ez egyedül is megy.

Öltözés: Bugyi felvétele jól megy, nadrág is ha nem egy szűkebb féle. Zoknival próbálkozik, de még nem tökéletes.
Kocsiba bemászik az ülésébe, bele is bújik az övbe nekem csak kapcsolnom kell.

Cumi: Nem olyan túl rég írtam róla, hogy sokszor kérné akár egész nap....
Akkor eldöntöttem beszélek vele, hogy miért is nem jó ( nagyon jól megérti a dolgokat) Attól a naptól csak is kizárólag alváshoz kérte. Ha látta napközbe, elvitte a helyére.
Kb 2 hete éjjel ha megébred nem kérte a visszaalváshoz. Majd jött a bölcsi, ahova vittem be cumit, de kértem hogy elalváshoz csak akkor adják oda ha ő kéri....és mivel Alíz nem kérte csak a kutyusát, így nem is kapta meg. 3 napja így alszik ott, tegnap este itthon sem jutott eszébe :D Lehet hogy hamarosan elhagyjuk teljesen a cumit???

Igazi Nagylány lesz már, se cumi se pelus!!!!!  :D

Fagyi!!!!
 Komolyság
 Valamin elbambult :)


3 megjegyzés:

Adrienn írta...

Annyira klassz, hogy mindent meg tudtok beszélni!! Ehhez az kellett persze, hogy elejétől fogva, arra törekedtél, hogy mindenre megkapja a megfelelő választ! Az, hogy teljesen bízik benned, a bölcsiben a legnagyobb segítség! Nagyon szoros, meghitt, őszinte a kapcsolatotok, amit sokan követhetnének!
Most már valahogy találkoznom kéne veletek, de nagyon!!!:))) Annyira szeretném élőben is látni, hallani Alízt!
A harapásokon sokat gondolkodtam (már amikor volt szabad kapacitása az agyamnak, és nagyon sok dolog átértékelődött bennem, sok megerősödött. Majd írok a blogban, hogy mik jártak a fejemben!
Örülök, hogy megint itt lehetek, ha csak módjával is egyelőre:((

Anett írta...

Adrienn a találkozó valóban jó ötlet :)
Örülök hogy újra itt vagy!!!

Szilva írta...

Szióka!!!!

A halacskás kisvideót már ezerszer megnéztem, az a kedvencem, olyan édes a kis Alízom!!!! Nagyon ügyes is, és böszke vagyok rá!!! Nemsokára megpuszilgatom!!! Hol vannak a friss képek és videók? Pussz!!!!

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése