2011. március 29., kedd

Mindenféle

Pár napja nagyon anyás lett Alíz. Mindig ott kell lennem mellette, mondja hogy Anya játszik velem, Anya vigyáz rám,Anya szeret, Anyának nincsen dolga!!! (ha pl. mosogatok)….ma hajnalba megébredt mellém bújt és még a kezét is meg kellett fognom :) rég nem voltak ilyen napok. Mostanság ha megébredt éjjel és néha kérte hogy odabujhasson akkor is csak addig még elálmosodott akkor szólt hogy rakjam vissza az ágyikójába.
Nekem jól esik ez az extra ragaszkodás mert most olyan kis bújós, szeretgethetem egész nap :D

Hétvégén vettünk nadrág pelust Alíznak hogy könnyebb dolga legyen (meg nekem is) ha pisilnie kell. Mert sokszor azért folyt be neki mert nem voltam elég gyors a pelus levételében.
Hát nálunk majdnem fordítva sült el a dolog mint ahogy szerettük volna.
Megkapta, tetszett neki annyira hogy szólt hogy pisilt de mondta hogy már nem kell levenni a pelust. Egy napig ez volt. Vasárnap este beszéltem vele, hogy ezt a pelust nem azért kapta hogy most ne üljön a bilire hanem azért hogy egyedül is tudjon majd boldogulni meg hogy én is hamarabb le tudjam neki húzni ha nagyon kell pisilnie.
Nagyon ügyesen megértette mit is mondtam. Reggel már szólt is és azóta sincsen gond. Ha rajta van sem folyik bele a pisi!!!!
Itthon nem igen használjuk csak ha elmegyünk valamerre.

Apa hozott neki otthonról túró rudit (milka amiben 2 db. van) mikor kap egyet kibontja az első rudi sosem az övé hanem vagy Apáé vagy az enyém.
De ez mással is így van ha nem csak egy darab van benne. Olyan kis jó szívű velünk :D

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Milyen jópofi ez a pelusos dolog:))) Ugye, néha milyen furcsán rakják össze, ami nekünk világos! Nagyon édes!!
Az anyázás, nem azért van, mert kicsit náthás??? Vagy apahiány, nem??
Csak azért kéne kideríteni, mert nehogy valami félelem lapuljon meg mögötte! Egyébként tényleg jó a bújás:))
Ez a jószívűség is...nekem a fiam volt ilyen, és nem tudom, azt sem, hogy hogy alakult ki, mert mondani nem mondtuk.
Ha a szomszédtól kapott egy cukrot, mindjárt mondta" Vikinek is!", pedig olyan kicsi volt még! Hát ezekért is olyan csodálatosak a gyerekek!!!

Anett írta...

Hát egyenlőre nem gondolok "rosszra" de azért odafigyelek ha nem múlik el.
Én szerintem érzi a készülő változást is. Hiába nem mutatjuk érzi rajtam.
Mondani persze mindig mondom neki....

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése