2011. március 4., péntek

Mikor előbújik a kisördög....

Ilyenkor ha azt mondom nem szabad vagy ne csináld ezért és ezért, akkor teljesen süket fülekre találok mintha nem is hallaná meg!!!
Tegnap is volt egy ilyen, míly meglepő, hogy a csúszdánál :)  De annyira nem tartottam veszélyesnek így azért ráhagytam, de még így is megkaptam tőle! A videó kb közepén mondja nekem NE AGGÓDJÁL!!!!! Ezek szerint lehet sokat aggódom érte????? Lehet hogy ilyen "bajoknál" mikor rászólok csak az én túlféltésem szólal meg???? és közben meg hagyni kellene a kis felfedezőt???  :D :D



Még  egy kép az én kisördögömről :)

1 megjegyzés:

Adrienn írta...

Így utólag, én nagyon sokat ártottam, sokat korlátoztam a gyerekeimet, aggódásaimmal. Sajnos átvették, és nem tudtak olyan felszabadultan kipróbálni semmit, mert közben anya rémült arcát kellett vizslatni!
Nagyon bánom már!
Azóta is aggódom, de próbálom szavakban nem kifejezni, inkább észrevétlen, készenlétbe állok!:))
Jó ötletet adtál! Ezt is összeszedem, és leírom!!

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése