2011. július 29., péntek

Esernyő + Puzzle

A héten kapott egy cicás esernyőt Alíz.
Az ok egyszerű. Mindig az én esernyőm kellett neki. Amit alig bírt el én meg megáztam :D
Alig bírta de a kiflit nem adta oda :)

Új esernyő! Amihez kapott egy sípot. Amíg nem vettem le így oldalra tartva hozta az ernyőjét, hogy tudja fújni a sípot :)

 Ma hoztam egy videót is. Puzzle-val kezdtünk el játszani.
Kéri hogy segítsek neki és mikor ezt nem teszem (mert éppen őt videózom :D) mérgesen mondja nekem, hogy LÉGYSZIVES!!!!! Nagyon aranyos!

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

Ez a kis videó, nagyon jó volt reggelire!!:)) Tündéri!

Ancsi írta...

Nagyon aranyos :)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése