2011. július 25., hétfő

Gondoskodás

Nagyon odafigyel mindenre és mindenkire.
Tegnap építettünk, de én csak azt a kockát foghattam meg amit Alíz átnézett, hogy nem-e veszélyes :) Többek között ezt is mondta: -Anya ez nagyon veszélyes! Ez elvághatja a kezed, ezt majd én rakom fel!!! Egy levegővétellel hangzott el ez a két mondat. :D
Vagy mikor felmos takarít a saját kis felszerelésével.
-Anya itt felmostam ne lépjél rá mert nagyon csúszik!!!!

Ma délelőtt elmentünk Annához Pötyivel meg pici Churchillel.
Annának van legalább 4 pötyi féle kutyusa. Mikor eljöttünk kapott Anna Anyukájától egy picit. Hazafele kifejtette a gondolatait:
-Ő (nagyobbik) Pötyi Anyukája Ő (kisebbik) a pici Pötyi.  Pici Pötyi nagyot ugrott, elesett, fáj a popsija. Anyukája otthon bekeni betadinnal meg sudocremmel hogy ne fájjon neki. Anyukája majd jól megszeretgeti.
És még volt egy pár gondolatmenetel de nem tudtam mindet megjegyezni :D

Összességében nagyon szeret gondoskodni a plüssökről. Ha koszos lesz valamelyik este elviszi magával pancsiba....van mikor pelust kapnak, sapit-ruhát hogy nehogy megfázzanak.

Még mindig jár boltba :) legtöbbször nekem vásárol jó kis dolgokat.

Végre 3/4 része kibújt a 17-dik fogacskának!!!!

A szeme nem javul...vagyis elmúlik, de ha találkozik azzal amire allergiás (nem tudjuk még mi lehet) akkor vörös lesz alul-felül. Héten vissza viszem a doktornénihez, reméljük sikerül az okot kideríteni!!!

Egy hét múlva indul a bölcsi. Ha valaki kérdezi tőle mész bölcsibe? Válasz: -Igen Benével!
Pisi-kaki megy bárhol bármikor, így ezzel talán nem lesz gond a bölcsibe. Nem 100%-kos a szobatisztaság, de én nagyon ügyinek tartom így is :)

Sablonváltásnál sikeresen eltüntettem a növekedési táblázatát. Most csináltam újat, friss adatot majd Augusztusban írok hozzá, de ide azért leírom a múlthét elején mért eredményeket 94cm és 14,4 kg

2 megjegyzés:

Évi írta...

Nagyon aranyos, hogy ilyen kis gondoskodó, édes nagyon, igazi lány :)
Benének majd megemlítem a bölcsis menetelt, hátha szívesebben megy majd :)

Adrienn írta...

Nem tudok mást hozzáfűzni, mint hogy tökéletes példája a Ti kapcsolatotok a minta fontos szerepére!!!
A gondoskodása, pontosan tükrözi a felé irányuló figyelmet, szeretetet!!!
Szobatiszta, , tud játszani, okos, értelmes......imádni fogja a bölcsit, és őt is imádni fogják ott!!!!
Ha nem így lesz, az nem a Ti hibátok!!!

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése