2011. április 13., szerda

Facebook + Alíz

Egy újabb váltás a blogba :) Ami azért történt mert az a sablon sajnos nagyon lekorlátozott :( fix volt semmi új dolgot nem engedett meg. Többek között a facebook tetszik gombot....amit aztán elég nehezen tudtam beilleszteni. Nem tudom lehet csak nekem látszott elsőre bonyolultnak :D
Ha esetleg kedves olvasóimat érdekelné ITT elolvashatja, hogy is kell. Én még annyit tennék hozzá, hogy a vezérlősablont ki kell bontani majd nyomj egy CTRL-F-et így egy kereső mezőt fog kidobni. Ide beirod a kód részletét amit keresel és egyből oda rak nem kell végig bogarászni az egészet :)

 MÁS:

A bilink porosodik :)
3 napja wc-be pisil, annak ellenére hogy nincsen szűkítő rajta. (Itt már nem is veszünk, jövő héten utazunk haza)
Amiért én nagy előrelépésnek tartom:
Sokkal tovább bírja már visszatartani.
Általában ezt mondja: -Pisilni kell! Csak a wc-be Anya! Nem a bincibe!!!!  :)

1 megjegyzés:

Adrienn írta...

Bizony nagy dolog a bilitéma! Az is hogy szól, meg az is, hogy már úgy érzi, neki sem kell a "megkülönböztető" kellék!
Várjuk már, hogy itt legyetek!!
A facebook gombbal, már én is próbálkoztam! Nem ment! Majd, ha hazamegyek segítesz, jó?

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése