2012. május 20., vasárnap

Kedvenc blog

Díjat kaptam Brigitől!! Köszi szépen, hogy gondoltál ránk is :)

A szabályok:
- Írj egy bejegyzést, amelyben közzéteszed a Liebster-Blog képet, és másold be ezt az útmutatót.
- Linkeld be annak a személynek a blogját, akitől a díjat kaptad, és hagyj nála egy hozzászólást, hogy elfogadod a díjat.
- Ezután gondolkodj el, melyik az az 5 blog, amelyiknek tovább szeretnéd adni a díjat, linkeld be őket a bejegyzésedben, és értesítsd őket, egy hozzászólásban jelölésről. (olyan blogolókat részesítsd előnyben, akiknek 200-nál kevesebb követője van)
- Írj 5 dolgot magadról


Mivel a blogomról nem tudsz másolni- menteni innen letöltheted a képet:

1. Mint talán mindenkinél nekem is a családom az első és legfontosabb!!! Mindennél jobban szeretem a férjem aki mindenben támogat és mellettem áll! Alízt aki számomra a legédesebb csajszi a világon!!! Olyan őszintén ki tudja mutatni a szeretetét-kötődését!!! Pár hónapon belül bővül a kis családunk, nagyon várjuk már!!
2.Szeretek menni minden fele. Mindegy merre csak ne legyünk a lakás 4 fala között!!
3.Kávé nélkül nem élet az életem :D :D Még pocakosan sem tudtam a reggeli kávémról lemondani!!!
4.Alízal szeretek kreatív dolgokat csinálni. Igaz sokszor nem sikerülnek a legjobban, de Alíznak mindig tetszik és számomra ez a lényeg!!
5.Nem eszem meg a színtiszta húsit. Nem vagyok vegetáriánus, de csak akkor eszem meg ha pl. darálva rizzsel, tésztával össze van keverve :) Viszont a Fornettiért rajongok :)

Akiknek tovább szeretném adni a díjat: ÉviAdriennIlcsiBeátaZoltán
Lenne még kit ide tenni, de hát nem lehet :)

2 megjegyzés:

Becsi írta...

Köszi szépen :)

Évi írta...

Köszi szépen, Rád is gondoltam a blogomon!

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése