2011. június 26., vasárnap

Külön

Megkezdtem a munkás napokat :(
Alíz elég jól viselte a hetet. Délután mire felkelt mindig ott voltam, majd az egész délutánt együtt töltöttük így azért hamar megnyugodott.
Volt olyan este mikor mondta, hogy "Anya nem kell menned dolgozni" :S Ilyenkor elmondtam neki, hogy a hétvégén mind két napot együtt tölthetjük és reggel is ott leszek mikor felkel, de hétköznap mennem kell dolgozni!

Olyan aranyosan beszél :) Kérdezek tőle valamit, pl. elvehetem a piros filcet? Válasz: Nyugodtan elveheted!
Valamit játszunk ami új: Ez nagyon tetszik! Befejezi az ebédet: Nagyon jó volt!
Egy karton dobozból csinált fürdőkádat a kutyusoknak. Abba lefürdeti megmossa a hajukat majd a ruhaszárítóra kirakja őket száradni :)
Ha betegek akkor meg is vizsgálja, majd ad nekik gyógyszert :)

Szinte minden testrészét meg tudja mutatni, az "apróbbakat" is mint pl. szempilla, talp, könyök....
Tudja melyik a bal-jobb kéz-láb.

Megbotlik vagy esetleg elesik. Feláll: Hú, de nagyot estem :)

Pénteken megjött a hidegfront. Aminek én annyira nem, de Alíz nagyon örült, hisz mehetett pocsolyázni :) Ismét megörökítettem  videón. Nem igazán hallani mit is mond.
Megmossa a kezét az esőben ami így már "csillog" :D


Séta: Egy kutyus a kocsiban....


Egy meg a hátán :)

1 megjegyzés:

Évi írta...

Ügyesek vagytok, további kitartás a melós napokhoz. Megszokja, aztán meg lesz bölcsi :)
Bene a hétvégén kivételesen akart menni bölcsibe, mindig hétvégére jön bele :)
Szépen beszél Aliz, nagyon aranyos.
A pocsolyázás nálunk is sláger volt.

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése