2012. április 10., kedd

Pár szösszenet...

Mindig is bújós érzéseit kimondó kislány volt Alíz, de mostanság még intenzívebben kimondja, mutatja aktuális érzéseit.

Van mikor odafut (minden előzmény nélkül) átölel ahol hirtelen tud és mondja: Jaj Anya én annyira szeretlek téged!!!

Játék közbe mikor eszébe jut odajön megsimizi az arcom, kezem....megkérdezi: Jólesik Anya? Mondom igen!! Válasz: Nekem is!!!

Ma este olvastam egy cikket az újságban. Földön ültem a szobában. Odajön átöleli a vállam: Anya jól érzed magad? Mondom igen kicsim csak fáradt vagyok!! Válasz: Akkor jó! (közben megsimizte a vállam)

Most hétvégén, hogy beteg volt mellette aludtam. Egyik este úgy aludt el hogy szorosan odahúzta a kezem, ráfeküdt és simizte!!!

Sokszor hív minket így: Anyácska, Apácska,

De persze van mikor a düh-harag is intenzívebb nála.....Ilyenkor amíg az az egy gondolat jár a fejébe nem is lehet vele beszélni, mert hajtja az igazát. Kell egy esetleg pár perc amíg látom, rajta a hajlandóságot. :)

0 megjegyzés:

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése