2011. október 12., szerda

Életjel

Egy kicsit elmaradtam :)

Alíz jól van a héten újra bölcsis lett. Egészen jó kedvel kezdi a napokat, jól érzi magát ott, lehet jót tett egy kis pihenő otthon.

Hétvégén ünnepeltünk a Ferivel így Mamával meg Szilvivel volt Alíz 3 napig. Egy picit tartottam tőle, hogy is viseli a hiányomat hisz még egy éjszakát sem töltöttünk külön :)
Minden jól sikerült nagyon jól elvolt néha keresett, de akkor mondták, hogy nem jövünk még és elfogadta.
Mi is nagyon jól éreztük magunkat...nagyon szép helyre vitt el  Feri, csodálatos meglepetés volt számomra.
Pár kép:














Voltunk bobozni. Most próbáltam először, de nagyon tetszett. Készült egy pillanatkép mikor jöttünk le. Nem digitális, lefotóztam így nem a legjobb minőségű.


Új kedvencem mostanában a fali matrica. Nemrég egy délutáni séta közben leltem rá :) most Alíz ágya felett van az egyik, de nemsokára kap új ágyat ha a helyén lesz akkor még díszítünk.


A másik a játszósarkánál van:
Szerintem nagyon feldobja a szobát! Arról nem is beszélve, hogy Alíz nagyon szereti!!!!

És a végére pár kép a nagylányról:




Hétvégén majd megpróbálok többet írni :)

4 megjegyzés:

Boricsné B. Ildikó írta...

Csupa jó hírek!
klassz, hogy jó neki a bölcsiben!
klassz lehetett a három napotok!Szükség is van néha ilyesmire:-D!
Nagyon cuki a kabátban!
Ja és a matricák: egyetértek Veled, Mi is nagyon szeretjük!

Adrienn írta...

Nagyon megható a képes beszámoló kettőtökről! Szükség is van rá nagyon, hogy egymásra is jusson idő! Ezek a meghitt pillanatok pedig sok pozitív töltetet adnak, amiből Alíz profitál!!!:))
Alíz pedig okos, nagy lány, és nem "anya majma", hanem normális kötődése van, amibe egy ilyen kis elválás simán belefér!!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Orulok hogy Aliz jobban van, ti meg milyen jol szorakoztatok, klaszak a kepek,hat az a bobozas, nagyon klasz lehet en sosem probaltam,de felnek kicsit azt hiszem.Szep helyeken jartatok.Edes a fali matrica tetszik nagyon,es szerintem is foldobja a szobajat!

írta...

tök jó lehetett és jó ez a sok-sok kép!

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése