2011. január 11., kedd

Mindenféle

A hétvégén Aliz nagyon várta már a Szilvit, főleg mert tudta, hogy kap ajándékokat meg túrórudit :)
Vasárnap este viszont 7-kor elaludt igy nem találkoztak, reggel meg bölcsi. Délután mikor hazaértünk Aliz lehajtott fejjel sétált a szobába. Kérdeztem mi a baj? Válasz:- kibontjuk az ajándékot???? :) Olyan drága volt!
Nagyon örült mindegyiknek! Köszönet érte Irénéknek, Éviéknek na meg Mamának :)
A baba nevet is kapott: Anna baba. A bárány (timmy) éjszaka vele aludt.
Egy pár napig Szilvire hárul a pelus csere meg az öltöztetés mert nekem most nem szabad. Pontosabban ezt mondta Aliz : -Anyának nem engedtem meg :)

Nagyon szeretne már hazamenni Aliz is! Még mindig mondja vasárnap megyünk mamához :( én mondom neki nem tudunk most menni...akkor kijavitja: -tavasszal megyünk mamához...várjuk már!

Evés után megtörli a kezét, a tányérját berakja a mosogatóba persze ilyenkor általában megy az enyém is ha végeztem ha nem :)  letörli az asztal segitséggel visszapakol a hűtőbe.

Már szinte mindenre elmondja, hogy tetszik, nem tetszik, szeretem, nem szeretem!

Új év új fogacska!!! 16 hónapos kora óta az első :) bal alsó szemfogacskával lettünk gazdagabbak!


Az én drága férjem! Akit nagyon szeretek!!!!!!!!!

Kis Mikulás!  A háttérben Timmy etetőszékben ül :)

Ezen a képen látszik mennyire szereti a kis pociját :) De én is puszilgatni!!!
  Anna baba

Már ő tolja nem én...


Vigyori

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Micsoda csoda konyhája van valakinek kérem szépen!:))Finomakat főz anyáéknak?

Anett írta...

Igen nagyon finomakat süt, főz nekünk :)

zoltanne írta...

Örülünk, hogy tetszett az ajándékunk Alíz! De azért jobb lett volna, ha azt itthon adhattuk volna át, láttuk volna drága kis pofidon az örömöt! Puszilunk

írta...

április 25-től május 5-ig mi is otthon leszünk, szóval remélem összefutunk a szomszédban!:))

Anett írta...

Szeretnénk mi is találkozni
veled(tek) .
Most úgy néz ki, hogy otthon leszünk akkor:)

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése