2011. szeptember 25., vasárnap

Írtam is végre...

Tegnap este készítettünk 3D képet :) Alíz nagyon szereti. Most csak egy papír telt meg, de van hogy 3-ra is alig fér el.
Apa segített nekünk, amelyiken rajz is van azt ő csinálta a többit ketten Alízal. Én vágtam ő színezte meg mutatta hova is kerüljön a papíron.

Nem vagyok igazán kreatív, de Alíz miatt próbálok mindig kitalálni valamit. Ha van valami ötlet írjátok le, mi meg kipróbáljuk :)

Olyan aranyosan ki tudja mutatni az érzéseit. Szorosan ölel, puszil, és van mikor mondja is. :) Imádom!!!!
Ami bántja nehezebben mondja el.

Mindent jól elmagyaráz. Mindenhez van hozzáfűzni valója.....

Még mindig nagyon szeret mesét olvasni-olvastatni.
Tegnap bevitte a szobába a két székét, a fa ládikót, odavitte leültette maga köré a kutyusokat és mesélt nekik a könyvéből :)

Mai videó:
Érteni nem nagyon lehet, de nem is ez a lényeg, hanem ahogy oda vannak pakolva a Pötyiék a Trixi könyvek is szépen sorban :) Édes!!!


Olyan kis dalocskákat mondókákat is tanult a bölcsibe amit még sosem hallottam :) már tanulgatom tőle én is.

Úgy látom mgint megindult a fogzás...még mindig nincsen kint az összes hátsó foga, de egynek a hegye kibújt a másiknál meg hófehér dagadt az ínye :( egy kicsit meg is viseli....

Tegnap új játszótérre szerettem volna menni. Döntés a Cholnoky lakótelep szánkódombos játszóterére esett.
Jót labdáztunk, mi a dombtetőn Apa  a domb aljáról rúgta a labdát :)
Csúszda homokozás sem maradhatott el!!!
Találtunk gesztenyét is végre!!! Szorgosan gyűjtögettük majd otthon készítettünk gesztenye Gusztit, autót neki, de mire eszembe jutott, hogy meg kellene örökíteni "baleset" érte és darabokban volt :) nem bírta a gyufa ahogy Alíz tolta az autót!

Bölcsis frizura. Ott nincsenek csatok!
 Szépség
 Csúszda
 Homokozás
 Így szeretem Apát!!!!!!!!!!!!
 Játék



Péntek óta reggelente egy picit mintha meg lenne fázva....remélem jobban nem fog kijönni rajta.
Reggel ezt mondta: Anya beteg vagyok, egy picit megfáztam azt hiszem. Köhögök is!!!!

2 megjegyzés:

Adrienn írta...

A kis "álmodozó":))))
Majd el kell küldeni ezeket, az illetőnek!
Na, nem bosszankodom!
A minden napra egy játék, ott van a blogomon a linkje...tele van ötletekkel. Én sem vagyok túl ügyes, de ott találsz, nekünk való játékot is!!

Izabella:-Szabina es Julia írta...

Gyonyoru ez az Aliz , annyira kis cuki a videon, edes ahogy esel es ahogy uldogel ott a faladikon.Nagyon klasz az a Doras szonyeg, az en lanyaim nagyon imadnak,mert egesznapos nalunk a Dora mese.Nagyon jol all Aliznak a ket cofi.Mar bolcsibe is jar.,edes nagyon.
Ha kersz meghivot toollunk akkor irj egy email cimet a veresizabella@citromail.hu-ra

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése