2011. május 9., hétfő

Betegség :(

Csütörtök egy kis náthával kezdődött majd pénteken már 38°C lázzal keltünk. Készültünk orvoshoz de nem úgy rendelt mint a neten ki volt írva :( így lemaradtunk.
Szombat hajnalra 39,5°C makacs láza lett, ami gyógyszer ellenére 3-4 óra múlva újra felment egész nap. Ritkán köhögött, de ha rájött egy "roham" akkor nehezen tudta abbahagyni. Ezek a tünetek miatt délután úgy döntöttem megnézetem az ügyeletes orvossal.
Az ő diagnózisa: Csúnya felsőléguti fertőzés!!!!
Pluszba kaptunk lázcsillapításra cataflan cseppet, de vasárnap reggelre kiütés szerü pöttyök lettek a kezén ezért nem adom neki. Így viszont 6 óránként tudtam csak csillapítani a lázát :( Ami nem volt mindig elég így hűtőfürdőt is csináltunk kétszer. Elsőnél igazi kis hős volt. Nem sírt csak mikor hűtöttem a vizet mondta hogy nem jó :(  Másodiknál beültem vele gondoltam könnyebben elviseli. (Így is volt)
Vasárnap nagyon sokat aludt-pihent. Az éjszakánk sokkal nyugodtabb volt mint szombaton. Ma reggelre "csak" 38,7°C lázzal kelt. Reméljük a gyógyulás útjára léptünk. Délután lemegyünk a doktornőhöz....most örülök hogy végre hétfő lett!!!

3 megjegyzés:

Adrienn írta...

Kemény hétvégétek volt! Annyira sajnálom! Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mit mond az orvos, és hogy alakul Alíz állapota ma!!! Jobbulást neki!!!!!!!

Anett írta...

Köszönjük Adrienn!!!
Már te tudod, de azért leírom a többi olvasónknak, hogy kezdődő bal oldali tüdőgyulladás lett a vége.
Úgy gondolom ez szövődmény...bár ki tudja lehet szombaton is már ez volt csak az ügyeletes orvos nem vette észre :( :(

Névtelen írta...

Jobbulást!:(

About Me

Fotóm
Anett
„ …meg kell tanulunk, hogy a nevelés fő célja a gyermek kiszabadítása a gyerekszobából. A nevelés nem lehet más, mint az út, amely a gyerekszobából ki-és – bármily fájdalmas legyen is ez a mi számunkra – a szülőktől elvezet. Csak azok a szülők, akik ezt az utat – amely a gyermek számára talán még nehezebb – lehetőleg megkönnyítik, remélhetik, hogy ha gyermekeik felnőnek, ismét találkoznak velük, persze nem mint engedelmes alattvalókkal, hanem mint egyenrangú barátokkal.” (Bálint Alice: A gyermekszoba pszichológiája)
Teljes profil megtekintése